S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

NOVINKY

arr329.10.24 - 100% merino prírodné na sklade a výpredaj mnohých druhov látok pokračuje 3.6.2024 -...

TOVAR V AKCII

bežná cena 11,00 €
cena 7,50 €
skladom
bežná cena 15,00 €
cena 7,50 €
skladom
bežná cena 0,90 €
cena 0,45 €
skladom

NOVÉ

bežná cena 2,90 €
cena 2,30 €
skladom


Obch. podmienky
Obchodné podmienky

Záleží nám na tom, aby ste boli s našimi výrobkami a službami čo najspokojnejší. Metráž, ktorú ponúkame, tvoria väčšinou pružné látky, ktoré sa dosť zle strihajú, preto pridávame niekoľko cm navyše. Ak by ste doma zistili v tomto smere akékoľvek nezrovnalosti, kontaktujte nás telefonicky alebo mailom a dohodneme sa buď na vrátení peňazí, ak nám látku pošlete naspäť, alebo na peňažnej kompenzácii.  Zároveň vás prosíme, aby ste ospravedlnili prípadné „nerovnosti“ na strihaných okrajoch látky, snažíme sa strihať čo najrovnejšie a najúhľadnejšie.... :-) . Zároveň prosím, aby ste látky skontrolovali ešte pred praním a strihaním kvôli prípadným vadám (očko, riadkovanie, vady potlače a pod.),  inak bude reklamácia považovaná za neoprávnenú.
Nami ponúkaná metráž je vyrobená z certifikovaných materiálov – atesty k jednotlivým látkam zasielame na požiadanie. Prosíme, aby ste venovali pozornosť správnemu ošetrovaniu metráže i hotových výrobkov z nej, predídete tak  nereklamovateľným „zmenám“ na materiáloch.

 

OBCHODNÉ PODMIENKY


Tieto Obchodné podmienky bližšie vymedzujú a upresňujú práva a povinnosti Predávajúceho a jeho zákazníkov - Kupujúcich  a vo svojom aktuálnom znení tvoria súčasť kúpnej zmluvy.

 

1. Všeobecné obchodné podmienky

Týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami sa riadia právne vzťahy medzi predávajúcim ng. Monikou Jánskou, so sídlom Dobrá 1175, 914 01 Trenčianska Teplá, IČO:34940987, zapísanou v Živnostenskom registri vedenom Obvodným úradom v Trenčíne, č. 309-12287, (ďalej len "Predávajúci") a každou osobou, ktorá je Kupujúcim tovaru ponúkaného Predávajúcim na internetovej stránke Predávajúceho www.detivbavlnke.sk podľa Všeobecných obchodných podmienok (ďalej len "Kupujúci"), ktoré vznikajú pri kúpe uvedeného tovaru.

Právne vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim sa radia Všeobecnými obchodnými podmienkami, Reklamačným poriadkom pre internetový obchod www.detivbavlnke.sk (ďalej len "Reklamačný poriadok") a ustanoveniami príslušných právnych predpisov najmä Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka, zákona č.250/2007 Zb. o ochrane spotrebiteľa, zákona č. 108/2000 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchodea o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z..


1.1. Minimálny odber

Množstvo objednanej látky je potrebné uviesť v celých 10 cm (napr. 0,60m, 1,10 cm, 2,60m atď.)

Minimálny odber u metráže je 0,5 m, pokiaľ nie je v popise produktu alebo kategórie produktov uvedené ináč. Odmeriame aj menej ako 0,5 m - účtujeme "strižné" 30 c za každú položku pod 0,5 m.

1.2. Spôsob odosielania tovaru, poštovné

Ceny sú uvedené vrátane DPH a sú konečné. Celková cena objednávky je súčtom ceny tovaru + poštovné.

Tovar posielame prostredníctvom Slovenskej pošty alebo Packety. Cena poštovného závisí od hmotnosti objednávky a taríf Slovenskej pošty a Packety:

SLOVENSKÁ POŠTA:

          Doporučený list 2. trieda do 1 kg – 3,80 € (1. trieda 4,30 E)

  • Balík na poštu poistený do 150 (300 ):
    • do 5 kg – 3,90 (4 )
    • do 10 kg – 4,90 (5,90 )
  • Balík na adresu poistený do 150 (300 ):
    • do 5 kg – 4,90 (5 )
    • do 10 kg – 5,90 (6 )
  • Dobierka: + 1,60 k poštovnému

Viac možností zasielania listov a balíkov a aktuálny cenník nájdete na www.slovenskaposta.sk.

 

PACKETA v rámci SR:

  • Balík na výdajné miesto Packety :
    • do 5 kg – 3,90
    • do 10 kg – 5,40
    • cez Packetu nie je možná dobierka

 Zasielanie do Českej republiky prostredníctvom Packety:

  • Balík na výdajné miesto Packety :
    • do 5 kg – 5,10
    • do 10 kg – 7,50
  • Balík na adresu Kupujúceho:
    • do 5 kg – 7,80
    • do 10 kg – 8,50
    • do ČR nezasielame na dobierku

(Ceny dopravného sa menia vzhľadom na cenu nafty niekoľkokrát ročne. Rozhodujúca je cena dopravy uvedená v nákupnom košíku pri zadávaní objednávky.)

 O výške poštovného bude kupujúci oboznámený mailom alebo telefonicky do 48 hodín (počas pracovných dní) po prijatí objednávky. Upozorňujeme, že výberom poštovného si zároveň "vyberáte" aj výšku náhrady zo strany Slovenskej pošty v prípade straty alebo poškodenia zásielky. (Napr. strata doporučeného listu je nahrádzaná sumou 15 , obyčajné listy a obyčajné balíky bez poistenia sú bez náhrady). Viac informácií nájdete na ww.slovenskaposta.sk .

1.3. Osobný odber

Po dohode je možný aj osobný odber na adrese Dobrá 1175, Trenčianska Teplá. Tovar však musí byť dopredu riadne objednaný cez eshop a zaplatený, aby bolo možné ho nachystať. Za tovar nie je možné platiť v hotovosti. Termín a čas je potrebné si vopred dohodnúť!

Domáci sklad nie je predajňa, priestory a fungovanie domácnosti neumožňuje prezeranie látok ako v predajni, je mi ľúto. Ďakujem za pochopenie.


Spoločné zaslanie tovaru z www.plienkyzbavlnky.sk

Ponúkame možnosť ušetriť na poštovnom v prípade, ak máte objednaný aj tovar z www.plienkyzbavlnky.sk. Tovar z obidvoch eshopov Vám zašleme v jednom balíku za jedno poštovné. Je však potrebná platba vopred na účet, nie dobierka!!! a zároveň uveďte spoločné zaslanie do poznámky aj v mojom aj v kolegyninom eshope. Jedna z nás Vám v odpovednom maili potom naúčtuje poštovné, podľa celkovej hmotnosti.

 

2 Spôsob objednania  tovaru a uzavretie kúpnej zmluvy

2.1. Kupujúci si objednáva tovar prostredníctvom vyplneného elektronického objednávkového formulára uvedeného na internetovej stránke Predávajúceho (ďalej len "objednávka"). Telefonické objednávky neprijímame.

2.2. Kupujúci vyplní všetky požadované údaje uvedené v objednávke. Pred definitívnym odoslaním objednávky má Kupujúci možnosť objednávku a zadané údaje skontrolovať. Zmena vyplnených údajov je možná pomocou tlačidla ,,Späť", ktorým sa Kupujúci vráti do predošlých krokov. Kupujúci potvrdí objednávku tlačidlom ,,Odoslať objednávku". Objednávka sa považuje za odoslanú, ak bude doručená Predávajúcemu a bude obsahovať všetky požadované údaje, t.j. dodaciu a fakturačnú adresu so všetkými v objednávkovom formulári požadovanými údajmi, e-mailový a telefonický kontakt na objednávateľa, názov objednávaného tovaru, množstvo a spôsob dodania. Odoslaná objednávka je návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy zo strany Kupujúceho.

2.3. Pred zaslaním objednávky je Kupujúci povinný oboznámiť sa so Všeobecnými obchodnými podmienkami. Zaslaním objednávky Kupujúci potvrdzuje, že so Všeobecnými obchodnými podmienkami súhlasí. Každá objednávka doručená predávajúcemu je záväzná a obratom bude potvrdená elektronickou poštou - formou automatického e-mailu zaslaného na adresu uvedenú Kupujúcim.

2.4. Odoslaním objednávky potvrdzuje Kupujúci Predávajúcemu, že akceptuje výšku ceny za objednaný a Všeobecné obchodné podmienky Predávajúceho v znení platnom k momentu odoslania objednávky.

2.5. Kúpna zmluva je uzavretá doručením odpovedného mailu Predávajúceho Kupujúcemu, ktorý obsahuje výšku poštovného vzhľadom na hmotnosť objednaného tovaru do 48 hodín (pracovné dni) od doručenia objednávky Kupujúcemu.

2.6. Náklady, ktoré vzniknú Kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (napr. náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) si hradí Kupujúci sám.

 

3. Cena a platobné podmienky

3.1. Kupujúci je povinný za tovar, ktorého objednávka bola akceptovaná Predávajúcim, riadne a včas zaplatiť kúpnu cenu podľa bodu 3.2. Všeobecných obchodných podmienok platnú v čase odoslania objednávky Predávajúcemu.

3.2. Kúpna cena za tovar je cena uvedená na internetovej stránke Predávajúceho www.detivbavlnke.sk v čase odoslania objednávky Kupujúceho Predávajúcemu. Kúpna cena je uvedená vrátane DPH. V kúpnej cene tovaru nie sú zahrnuté náklady na poštovné.

3.3. Celková kúpna cena objednávky bude navýšená o poštovné.

3.4. Faktúra na kúpnu cenu vystavená Predávajúcim, ktorá bude zaslaná Kupujúcemu spolu s tovarom, slúži zároveň i ako daňový doklad a dodací list.

3.5. Ak nebude celková suma kúpnej ceny vrátane nákladov na poštovné pripísaná na účet Predávajúceho do 10 dní odo dňa potvrdenia objednávky Predávajúcim elektronickou poštou podľa článku II. Bod 2.3., má Predávajúci právo objednávku stornovať.

 

4. Dodacie podmienky

4.1. Tovar sa doručuje prostredníctvom Slovenskej pošty, a. s. a  (v rámci Slovenska) a Packety, s.r.o. .

5.2. Ak je tovar na sklade, zaväzuje sa Predávajúci odoslať tovar do 5 pracovných dní. Tovar, ktorý nie je na sklade, sa doručuje na základe dohody medzi Predávajúcim a Kupujúcim telefonicky alebo elektronickou poštou (e-mailom) podľa dostupnosti tovaru u dodávateľov.

5.3. V prípade, že objednaný tovar nie je možné dodať v uvedenej dodacej lehote, bude Predávajúci Kupujúceho o tejto skutočnosti bezodkladne informovať spolu s informáciou o náhradnom termíne dodania, prípadne ponúkne iný výrobok, porovnateľný s pôvodným (náhradné plnenie). V tomto prípade si však musí Predávajúci vyžiadať súhlas Kupujúceho.

5.4. Ak Predávajúci objednaný tovar nemôže dodať v dohodnutej dodacej lehote a Kupujúci s Predávajúcim sa nedohodli na náhradnom plnení, je Predávajúci povinný vrátiť už zaplatenú kúpnu cenu Kupujúcemu do 15 dní od uplynutia lehoty na dodanie tovaru.

5.5. Kupujúci je povinný tovar od prepravcu riadne prevziať, skontrolovať neporušenosť obalu, počet balíkov a v prípade akýchkoľvek nedostatkov tieto neodkladne oznámiť prepravcovi. Podpisom preberacieho protokolu Kupujúci potvrdzuje, že zásielka bola prevzatá neporušená.

5.6. Ak Kupujúci bezdôvodne odmietne prevziať a zaplatiť riadne dodávaný tovar, je povinný Predávajúcemu uhradiť náklady, ktoré mu vznikli pri pokuse o doručenie tovaru Kupujúcemu.

 

6. Stornovanie objednávky

4.1. Predávajúci je viazaný ponukou vrátane ceny tovaru od potvrdenia objednávky elektronickou poštou (e-mailom) až do uplynutia dodacej lehoty, ktorá bola dohodnutá s Kupujúcim.

4.2. Kupujúci má právo stornovať objednávku v deň zaslania objednávky zaslaním žiadosti na e-mailovú adresu info@detivbavlnke.sk, alebo telefonicky na tel. čísle 0905 183 714.

4.3. Kupujúci má právo stornovať objednávku taktiež v prípade, že objednávka nebola potvrdená Predávajúcim podľa bodu 2.5. do 48 hodín (počas pracovných dní).

4.4. Ak Kupujúci stornuje objednávku z dôvodu nedodržania dodacej lehoty Predávajúcim, storno poplatok mu nebude účtovaný.

4.5. Predávajúci má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu vypredania alebo nedostupnosti tovaru alebo zastavenia výroby tovaru ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar Kupujúcemu v lehote určenej týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená na internetovej stránke Predávajúceho, pokiaľ sa s Kupujúcim nedohodne inak.

4.6. Predávajúci má právo stornovať objednávku aj v prípade, že Kupujúceho nie je možné telefonicky zastihnúť.

4.7. O stornovaní objednávky bude Kupujúci preukázateľne informovaný Predávajúcim telefonicky alebo elektronickou poštou (e-mailom).

 

5. Vrátenie tovaru, odstúpenie od zmluvy

5.1. V zmysle ustanovenia § 7 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzatvorenej na diaľku alebo zmluvy uzatvorenej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v znení neskorších predpisov má Kupujúci právo od uzavretej zmluvy odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru, pričom je nevyhnutné, aby oznámenie Kupujúceho o odstúpení od Kúpnej zmluvy a zakúpený tovar boli Predávajúcemu doručené v uvedenej lehote. Toto právo platí aj v prípade, ak si Kupujúci tovar objednaný prostredníctvom elektronického objednávkového formuláru vyzdvihol osobne priamo u Predávajúceho.

5.2. Oznámenie o odstúpení od Kúpnej zmluvy sa môže uskutočniť písomne alebo elektronickou poštou (e-mailom).

5.3. V súlade s ust. § 7 ods. 6 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú: predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,

Upozorňujeme, že metráž odstrihnutá v objednanom množstve je považovaná za výrobok zhotovený na mieru a preto nie je možné jej vrátenie bezdôvodne (dôvodom je napr. vada na látke a pod.). Dôvodom na vrátenie metráže nie je nespokojnosť s farbou, vzorom, hrúbkou a podobne (čiže ak vzhľad metráže "naživo" nezodpovedá predstave kupujúceho).

5.4. Vrátený tovar musí byť kompletný, nepoškodený, bez známok opotrebenia, látky neopraté a v pôvodnom obale. K tovaru musí byť priložený doklad o kúpe - faktúra. Kupujúci je povinný tovar vrátiť buď osobne alebo odoslaním tovaru na adresu: Monika Jánska, Dobrá 1175, 914 01 Trenčianska Teplá. Tovar je potrebné zaslať poistený na náklady Kupujúceho.

5.5. V prípade platného a účinného odstúpenia od Kúpnej zmluvy, t.j. pri splnení všetkých podmienok uvedených v tomto článku, je Predávajúci povinný vrátiť Kupujúcemu kúpnu cenu zaplatenú za tovar najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia Kupujúceho od Kúpnej zmluvy, a to buď odoslaním zaplatenej sumy poštovou poukážkou na adresu Kupujúceho, alebo prevodom na účet Kupujúceho. Pokiaľ by bol vrátený tovar nekompletný, akokoľvek poškodený, opotrebovaný alebo s rozbaleným obalom, vyhradzuje si Predávajúci právo na náhradu škody, ktorú je oprávnený si započítať oproti kúpnej cene. To neplatí, ak bol tovar vrátený z dôvodu, že mal nedostatky, na ktoré sa vzťahuje záruka.

5.6.. Pri porušení podmienok pre odstúpenie od Kúpnej zmluvy alebo riadneho vrátenia tovaru je Predávajúci oprávnený uplatniť si u Kupujúceho náhradu škody, ktorá mu tým vznikla podľa príslušných právnych predpisov.

 


6. Reklamácie a záruka

6.1. Záručná doba na tovar je 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru Kupujúcim.

6.1.1. Reklamácia sa vzťahuje na vady na látke (vady pletenia resp. tkania - očká, riadkovanie, chyby potlače a podobne, preto látku skontrolujte ešte pred praním a strihaním!!!, inak bude reklamácia považovaná za neoprávnenú.

6.2. Poskytnutá záruka sa nevzťahuje na nedostatky, ktoré boli spôsobené bežným opotrebením, nesprávnym zaobchádzaním s tovarom, nesprávnym alebo nevhodným použitím, ošetrovaním, praním alebo sušením, mechanickým poškodením alebo opotrebením alebo vystavením netypickým podmienkam. Predávajúci nemá vplyv na výsledky prania a sušenia a nepreberá za ne žiadnu zodpovednosť.

6.3. Kupujúci si môže uplatniť reklamáciu osobne v mieste podnikania Predávajúceho alebo odoslaním reklamovaného tovaru spolu s požadovanými podkladmi poštou na adresu sídla Predávajúceho. K reklamovanému tovaru Kupujúci priloží kópiu dokladu o kúpe tovaru - faktúru a podrobný popis nedostatku. Reklamovaný tovar musí byť kompletný, pokiaľ možno v pôvodnom obale.

6.4. Ak nebude niektorá z podmienok uvedených v predchádzajúcich bodoch tohto článku riadne splnená, nebude reklamácia tovaru uznaná ako oprávnená.

6.5. Vyriešenie reklamácie v záručnej dobe je bezplatné. Pokiaľ však bude reklamácia neoprávnená, Predávajúci bude Kupujúcemu účtovať prepravné náklady spojené s vrátením reklamovaného tovaru Kupujúcemu. Predávajúci vydá Kupujúcemu doklad o reklamácii a spôsobe jej vybavenia, a to aj vtedy, ak reklamácii nevyhovie na mieste a v celom rozsahu.

6.6. Oprávnené reklamácie sú vybavované bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní od prevzatia reklamovaného tovaru Predávajúcim.

6.7. Na reklamáciu tovaru sa vzťahujú ustanovenia Občianskeho zákonníka, zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov a zákona č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji.

6.8. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci na žiadosť spotrebiteľa odpovie zamietavo alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie vôbec, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „ARS“). Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods.4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20 EUR. Návrh na začatie ARS sa podáva k subjektu ARS podľa § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určenej platformy alebo formulára, ktorého vzor tvorí prílohu č. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH. Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má spotrebiteľ. Okrem ARS má spotrebiteľ právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný alebo rozhodcovský súd. Platforma ARS je dostupná na internetových stránkach: http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm

Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci na žiadosť spotrebiteľa odpovie zamietavo alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie vôbec, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „ARS“). Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20 EUR. Návrh na začatie ARS sa podáva k subjektu ARS podľa ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určenej platformy alebo formulára, ktorého vzor tvorí prílohu č. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH. Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má spotrebiteľ. Okrem ARS má spotrebiteľ právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný alebo rozhodcovský súd. Platforma ARS je dostupná na internetových stránkach: ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm - See more at: https://www.podnikajte.sk/pravo-a-legislativa/c/2519/category/zakonne-povinnosti-podnikatela/article/povinnosti-eshop-2016.xhtml#sthash.EhPn0CHP.dpuf
Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci na žiadosť spotrebiteľa odpovie zamietavo alebo na ňu do 30 dní odo dňa jej odoslania neodpovie vôbec, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „ARS“). Formou ARS môžu byť riešené iba spory vyplývajúce zo zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom a spory s touto zmluvou súvisiace, s výnimkou sporov podľa ust. § 1 ods. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporov, ktorých hodnota neprevyšuje 20 EUR. Návrh na začatie ARS sa podáva k subjektu ARS podľa ust. § 3 citovaného zákona, a to za pomoci k tomu určenej platformy alebo formulára, ktorého vzor tvorí prílohu č. 1 citovaného zákona. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie ARS, maximálne však do výšky 5 EUR s DPH. Ak sú na ARS príslušné viaceré subjekty, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má spotrebiteľ. Okrem ARS má spotrebiteľ právo obrátiť sa na vecne a miestne príslušný všeobecný alebo rozhodcovský súd. Platforma ARS je dostupná na internetových stránkach: ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm - See more at: https://www.podnikajte.sk/pravo-a-legislativa/c/2519/category/zakonne-povinnosti-podnikatela/article/povinnosti-eshop-2016.xhtml#sthash.EhPn0CHP.dpuf

 

7. Ochrana osobných údajov

7.1. Totožnosť a kontaktné údaje správcu

7.1.1. Správcom Vašich osobných údajov je Ing. Monika Jánska, Dobrá 1175, Trenčianska Teplá, IČO: 34940987 (ďalej len "správca").
7.1.2. Kontaktné údaje správcu sú nasledujúce:

Ing. Monika Jánska, Dobrá 1175, 914 01 Trenčianska Teplá,  IČO:34940987, zapísaným v Živnostenskom registri vedenom Obvodným úradom v Trenčíne, č. 309-12287

7.1.3. Správca nemenoval poverenca pre ochranu osobných údajov

7.2. Zákonný dôvod spracovania osobných údajov

7.2.1. Zákonným dôvodom spracovania Vašich osobných údajov je Váš súhlas udelený správcovi v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len "nariadenie").


7.3. Účel spracovania osobných údajov

7.3.1. Účelom spracovania Vašich osobných údajov je zasielanie tovaru na správcom a marketngové aktivity voči Vašej osobe.

7.3.2. Zo strany správcu nedochádza k automatickému individuálnemu rozhodovaniu v zmysle čl. 22 nariadenia.

 

7.4. Doba uloženia osobných údajov

7.4.1. Doba uloženia Vašich osobných údajov správcom sú 3 roky, najdlhšie však do odvolania Vášho súhlasu so spracovaním osobných údajov (na tento účel spracovania).

 

7.5. Ďalší príjemcovia osobných údajov

7.5.1. Ďalšími príjemcami Vašich osobných údajov sú spoločnosti Bohemiasoft s.r.o. (prevádzkovateľ ehsopového systému WEBAREAL), Unihost s.r.o. (správca serverov), Casablanca INT (prevádzkovateľ dátového centra), Atlantis, s.r.o. (poskytovateľ webhostingu),  Slovenská pošta, a.s. a Zásielkovňa, s.r.o.

 

7.6. Práva subjektu údajov

7.6.1. Za podmienok stanovených v nariadení máte právo požadovať od správcu prístup k Vašim osobným údajom, právo na opravu alebo vymazanie Vašich osobných údajov, prípadne obmedzenie ich spracovania, právo namietať proti spracovaniu Vašich osobných údajov a právo na prenosnosť Vašich osobných údajov.

7.6.2. Máte právo kedykoľvek odvolať súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov daný správcovi. Týmto však nie je dotknutá zákonnosť spracovania Vašich osobných údajov pred takýmto odvolaním súhlasu. Váš súhlas so spracovaním osobných údajov môžete odvolať prostredníctvom žiadosti na mailovú adresu: info@detivbavlnke.sk

7.6.3. Ak by ste sa domnieval(a), že spracovaním Vašich osobných údajov bolo porušené alebo je porušované nariadenie, máte, okrem iného, právo podať sťažnosť u dozorného úradu.

7.6.4. Nemáte povinnosť osobné údaje poskytnúť nad rámec potrebný k uzatvoreniu zmluvy (týka poskytnutia osobných údajov na marketingové účely). Poskytnutie Vašich osobných údajov nie je zákonnou či zmluvnou požiadavkou a ani nie je požiadavkou, ktorá je nutná k uzatvoreniu zmluvy.

 

1. 9.   8. Zodpovednosť za chyby na stránke www.detivbavlnke.sk

Upozorňujeme, že informácie uvedené na www.detivbavlnke.sk sú čiastočne preberané od tretích strán, môžu obsahovať nepresnosti a môžu byť aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia.

Nenesieme voči inej strane zodpovednosť za priame, nepriame alebo mimoriadne škody, spôsobené použitím informácií z našich vlastných alebo odkazovaných webových stránok.

9. Používanie uverejnených materiálov zo stránky www.detivbalnke.sk

Všetky práva vyhradené. Akékoľvek použitie obsahu - častí alebo celku, najmä rozmnožovanie a šírenie textov, obrázkov, fotografií či ukážok akýmkoľvek mechanickým alebo elektronickým spôsobom, je bez písomného povolenia od detivbavlnke zakázané.



Tieto obchodné podmienky nadobudli platnosť 24.5.2018

 

?

NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

odber na predajni
katarina
01.11.2014 21:06
img img
Re: odber na predajni
monika
02.11.2014 19:38
OTAzZG